Κάποιοι φαίνεται ότι δεν μπορούν να αφήσουν την ΑΕΚ να παίξει ούτε έναν τελικό χωρίς να προσθέσουν έναν αστερίσκο στη συζήτηση. Αυτή τη φορά ο αστερίσκος λέγεται υποχρεωτική συμμετοχή δύο ποδοσφαιριστών γεννημένων από το 2004 και μετά και συνοδεύει τη δεύτερη φορά του Σούπερ Καπ.

Μια επιστροφή -με αφετηρία την περυσινή σεζόν- που αντί να συζητιέται για το αγωνιστικό ενδιαφέρον της, συζητιέται για τον τρόπο με τον οποίο αποφάσισαν να την πλαισιώσουν. Και όσο κι αν επιχειρείται να παρουσιαστεί ως μια φυσιολογική εξέλιξη, η πραγματικότητα είναι ότι η συγκεκριμένη απόφαση άνοιξε μια κουβέντα που δύσκολα θα είχε ανοίξει υπό άλλες συνθήκες.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο του Βαγγέλη Αρναούτογλου στο enwsi.gr