Ο Πολωνός αμυντικός, στις πρώτες του δηλώσεις ως ποδοσφαιριστής της ουκρανικής ομάδας, σημείωσε πως η επιλογή του δεν ήταν παρορμητική!

Στις πρώτες του δηλώσεις ως ποδοσφαιριστής της Ντιναμό Κιέβου, αναφέρθηκε στον «Δικέφαλο του Βορρά» και μίλησε τον τρόπο και τον λόγο, που αποχώρησε από τον σύλλογο.

Κεντζιόρα για ΠΑΟΚ: «Δεν ήταν μια αυθόρμητη απόφαση - Συμφωνήσαμε»

«Δεν ήταν μια αυθόρμητη απόφαση. Ζύγισα όλα τα αγωνιστικά, προσωπικά και οικογενειακά δεδομένα, όμως δεν χρειάστηκα πολύ χρόνο για να αποφασίσω. Οι άνθρωποι της Ντιναμό μου έδειξαν ξεκάθαρα ότι η ομάδα με χρειάζεται και ότι υπολογίζουν σε μένα. Παράλληλα, στις συζητήσεις που είχα με τη διοίκηση του ΠΑΟΚ συμφωνήσαμε πως θα αποχωρήσω ως ελεύθερος», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Κεντζιόρα.