Στην κάμερα του Sportdog.gr ο Δημοσθένης Καρμοίρης μιλάει για ό,τι καλύτερο έχει δει στο Μουντιάλ, για όσα περιμένει φέτος και για την χειρότερη στιγμή που θυμάται με την Εθνική Ελλάδας, αλλά και για την πράσινη φανέλα που... έβγαζε μάτι!