Θεωρείται αυτονόητο πως έτσι μπορεί να κρατηθεί σε χαμηλά επίπεδα το κόστος κατασκευής.
H υβριδική Levante δεν στοχεύει να ξεπεράσει το 10% σε συνολικό μερίδιο αγοράς, οπότε θεωρήθηκε επιβεβλημένο να μην δαπανηθούν αρκετά κονδύλια από τον προυπολογισμό της Maserati, ενώ η τεχνολογία και τεχνογνωσία υπάρχει ήδη έτοιμη και διαθέσιμη από την Chrysler, με την οποία υπάρχει στενή συνεργασία.
Πάντως, από επίσημα χείλη επιβεβαιώθηκε πως η «καθαρή» έκδοση της Levante δεν θα στερείται προσωπικότητας και προσόντων, ούτε επιδόσεων ανάλογων με το σήμα της. Όλα θα γίνουν όπως πρέπει, παρά τις έξωθεν επεμβάσεις από την Chrysler. Σημειώστε εδώ πως είναι το παρθενικό βήμα της Maserati στην υβριδική εποχή, με την εταιρία να δεσμεύεται πως δεν θα σταματήσει εδώ.
Πηγή: Newsauto.gr
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο