Facebook Pixel Πρακτικές συμβουλές για έναν «γενικό αρχηγό»
| 2015-07-04 23:00:00

Πρακτικές συμβουλές για έναν «γενικό αρχηγό»

Πρακτικές συμβουλές για έναν «γενικό αρχηγό»

Καμία ομάδα δεν είναι μεγάλη αν δεν έχει και μεγάλους παίκτες. Κάθε Ρεάλ θέλει έναν Ρονάλντο, κάθε Μπάρτσα έναν Μέσι, κάθε Γιουνάιτεντ έναν Καντονά. Γράφει ο Χρ. Χαραλαμπόπουλος.
 

O Μπίλι Μπιν ο άνθρωπος που έφερε στην επιφάνεια την αξιοποίηση της στατιστικής και άλλαξε την αγωνιστική πραγματικότητα του μπέιζμπολ στις ΗΠΑ με τη δουλειά του στην ομάδα των A του Οκλαντ, σε μία από τις τελευταίες του συνεντεύξεις, έδωσε πέντε απλές συμβουλές που θα μπορούσαν να είναι χρήσιμες, σε κάθε γενικό αρχηγό μίας ομάδας ακόμη και του ποδοσφαίρου.
Ο Μπιν δεν αναφέρεται μόνο στις προσλήψεις και τη συνεργασία με αθλητές αλλά και σε καθε έναν που θα πρέπει να δουλέψει μέσα σε μία ομάδα, με στόχο την επιτυχία της.
Η ΠΡΩΤΗ συμβουλή που δίνει ο Μπιν είναι να μη διστάζει ένας γενικός αρχηγός να προσλάβει ανθρώπους που είναι εξυπνότεροι από τον ίδιο.
Ο Μπιν αναφέρει το παράδειγμα του πιο στενού του συνεργάτη, του Φάραν Ζάιντι, ο οποίος δεν έπαιξε ποτέ μπέιζμπολ και έχει διδακτορικό στα οικονομικά της συμπεριφοράς. Ετσι, ως κάποιος που δεν έχει συσσωρευμένη εμπειρία, βλέπει απέξω τη συνολική εικόνα και μπορεί να αμφισβητήσει το προφανές. Μπορεί να δει και να πει «ο βασιλιάς είναι γυμνός».
Η ΔΕΥΤΕΡΗ συμβουλή του Μπιν αφορά την ομάδα. Υποστηρίζει πως για να επιτύχει κάποιος καλή χημεία σε μία ομάδα, πρέπει να εστιάσει στον παράγοντα «επιτυχία». Ο Μπιν λέει ότι όλοι οι γενικοί αρχηγοί κοιτούν τον χαρακτήρα αλλά υπενθυμίζει πως ενώ υπάρχουν πολλοί σπουδαίοι παίκτες, που δεν αποτελούν κατ' ανάγκη καλούς συμπαίκτες, είναι μεγάλο κεφάλαιο για τη δυναμική της ομαδας. Καμία ομάδα δεν είναι μεγάλη αν δεν έχει και μεγάλους παίκτες. Κάθε Ρεάλ θέλει έναν Ρονάλντο, κάθε Μπάρτσα έναν Μέσι, κάθε Γιουνάιτεντ έναν Καντονά.
Η ΤΡΙΤΗ συμβουλή που δίνει ο Μπιν είναι να μην εμπιστεύεστε τη διαίσθηση εις βάρος των αριθμών. Η στατιστική και οι αριθμοί της δείχνουν ένα γεγονός. Καλό ή κακό αλλά μπορείς να το αξιολογήσεις. Η διαίσθηση είναι κάτι απροσδιόριστο και δεν είναι κάτι σταθερό που μπορείς να μετρήσεις και να αξιολογήσεις. Αυτό, φυσικά, δεν σημαίνει πως την αγνοείς αλλά αν ένας φορ σε τρεις πλήρεις περιόδους δεν έχει σκοράρει, είναι λάθος να βασιστείς στη διαίσθηση και να επενδύσεις σε αυτόν.
Η ΤΕΤΑΡΤΗ συμβουλή του Μπιν έχει να κάνει με την τεχνολογία. Αξιοποιήστε την προς όφελός σας, συστήνει και αυτό δεν αφορά μόνο εφαρμογές που έχουν να κάνουν με την εκγύμναση των αθλητών αλλά και την καλύτερη αξιοποίηση του τεράστιου όγκου πληροφοριών που προσφέρει το Διαδίκτυο.
Η ΠΕΜΠΤΗ συμβουλή του Μπιν ειναι «φροντίστε να μείνετε μπροστά από τον ανταγωνισμό». Είναι κάπως γενική και θα μπορούσε να θεωρηθεί ότι συνοψίζει τα συμπεράσματα όλων των προηγούμενων.
Εσοδα που χάνονται
Ολες οι μεγάλες διοργανώσεις, είναι ένα είδος πασαρέλας πάνω στην οποία στρέφονται όλα τα φώτα. Είναι φυσικό να υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον από το κοινό και συνακόλουθα μεγάλη προβολή που πάνω από όλα νοιάζει -οικονομικά- εκείνους που διαφημίζονται μέσω των εθνικών ομάδων. Οι χορηγοί τους χωρίζονται σε δύο κατηγορίες. Σε εκείνους που στοχεύουν μόνο στην εσωτερική αγορά της χώρας και σε εκείνους που κυνηγούν τόσο το εσωτερικό, όσο και το εξωτερικό. Στους δεύτερους ανήκουν και οι εταιρείες που προμηθεύουν τις ομάδες με αθλητικό υλικό. Φυσικά, οι φανέλες των εθνικών ομάδων δεν πουλάνε όσο των συλλόγων, αλλά είναι πολύ σημαντικά τρόπαια στον οικονομικό ανταγωνισμό των εταιρειών και κυρίως, αποτελούν σοβαρές πηγές εσόδων για τις ποδοσφαιρικές ομοσπονδίες. Εσοδα, που η αποτυχία της Εθνικής ποδοσφαίρου, πέταξε στο καλάθι των αχρήστων.

ΠΗΓΗ: SportDay

Ακολουθήστε το sportdog.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

Tags