Η χθεσινή δοκιμή πραγματοποιήθηκε στην ειδικά σχεδιασμένη δοκιμαστική γραμμή της περιοχής Yamanashi και ο συρμός κουβαλούσε 29 τεχνικούς της εταιρείας. Πάντως, οι ταχύτητες θα είναι μικρότερες όταν τεθεί επίσημα σε λειτουργία (το 2027) για να συνδέσει το Tokyo με τη Nagoya, αφού θα ταξιδεύει με 500km/h έτσι ώστε να διανύει τα 285km της διαδρομής σε 40 λεπτά. Αν τα καταφέρουν, το ταξίδι θα διαρκεί λιγότερο από το μισό σε σύγκριση με τα σημερινά τραίνα της Ιαπωνίας.
Να σημειωθεί ότι οι Ιάπωνες σχεδιάζουν να φέρουν την τεχνολογία maglev στις ΗΠΑ και μάλιστα προσφέρθηκαν να αναλάβουν μέρος του κόστους για μια γραμμή που θα συνδέσει New York και Washington, DC.
ΠΗΓΗ: techgear.gr
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο