Ο Ολυμπιονίκης του Τάεκβοντό ήταν αυτός που άνοιξε την αυλαία στο δεύτερο live του σόου, ωστόσο, ήταν ατυχής! Γιατί; Σε ένα σημείο του χωρού παραπάτησε με αποτέλεσμα να φάει μία μικρή... σαβουρίτσα που λέει και ο λαός.

Πώς το δικαιολόγησε ο ίδιος; "Γλίστραγαν τα παπούτσια" είπε αμέσως μετά το... ατύχημα που είχε. Οι κριτές όμως ήταν απτόητοι. Δεν τον λυπήθηκαν στη βαθμολογία, βάζοντας τεσσάρια και πεντάρια. Το ζευγάρι πήρε μόνο 18 βαθμούς.

Δείτε το βίντεο: