Σε απεργιακό κλοιό μπαίνει η χώρα αύριο, Τετάρτη, καθώς κλιμακώνονται οι κινητοποιήσεις για το σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών. Στην απεργία συμμετέχουν και οι εργαζόμενοι στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Η ΑΔΕΔΥ ανακοίνωσε πως στόχος της 24ωρης απεργίας είναι «να απαιτήσουμε - μαζί με όλους τους εργαζόμενους και τον λαό - να μπει τέρμα στην πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων και να αποδοθούν οι πραγματικές ευθύνες για το δολοφονικό έγκλημα των Τεμπών».

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ