Στους 235 ανέρχεται πλέον ο επίσημος απολογισμός των νεκρών από τον καταστροφικό διπλό σεισμό που έπληξε τη Βενεζουέλα, ενώ οι διασώστες συνεχίζουν αδιάκοπα τις έρευνες στα ερείπια αναζητώντας επιζώντες και αγνοουμένους. Την ίδια ώρα, ο πρόεδρος του ΟΑΣΠ, Ευθύμιος Λέκκας, προειδοποιεί ότι η μετασεισμική δραστηριότητα αναμένεται να είναι ιδιαίτερα έντονη, χαρακτηρίζοντας «τεράστια» την ενέργεια που απελευθερώθηκε.

Διαβάστε περισσότερα για τον φονικό σεισμό στη Βενεζουέλα στο star.gr