Η Τίνα Μεσσαροπούλου έδωσε σήμερα την δικιά της απάντηση στον Γιώργο Καπουτζίδη μέσω του Happy Day, λέγοντας πως δέχτηκε υβριστικά και απειλητικά μηνύματα από τον Γιώργο Καπουτζίδη εξαιτίας μίας συνέντευξης που είχε δώσει την περασμένη Κυριακή στην οποία ανέφερε πως υπήρχε γνωστό τηλεοπτικό πρόσωπο που είχε ζητήσει την απόλυσή της από τηλεοπτικό σταθμό.

«Δεν κατονόμασα ποτέ τον κ. Καπουτζίδη, δεν είπα ποτέ ποιος είναι ο άνθρωπος αυτός και δεν θα το κάνω ποτέ! Ποτέ δεν θα το κάνω! Βλέπω με μεγάλη μου έκπληξη την Κυριακή το απόγευμα να με καλεί στο τηλέφωνο, να μου στέλνει μηνύματα υβριστικά και απειλητικά στο κινητό μου, θεωρώντας ότι είναι αυτός. Με πήρε τηλέφωνο, δεν τον πρόλαβα και τον πήρα μετά εγώ. Τελειώσαμε τη συνομιλία όχι πολύ όμορφα, γιατί φώναζε και ούρλιαζε και μετά άρχισε να μου στέλνει μηνύματα υβριστικά και απειλητικά. Είπε ότι θα κινηθεί νομικά αλλά δεν ξέρω πώς στοιχειοθετείται κάτι τέτοιο, όταν εγώ δεν έχω πει ποτέ όνομα και έχει τελειώσει και μια νομική ο κύριος Καπουτζίδης.

Δείτε περισσότερα στο Newpost