Από την συχνότητα της ΕΡΤ 2 θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τον αγώνα της ΑΕΚ με τον Παναθηναϊκό για το πρωτάθλημα της Volley League οι οπαδοί των δύο ομάδων.

Το παιχνίδι είναι προγραμματισμένο για την προσεχή Δευτέρα στις 19:00.