Η παρουσιάστρια ζήτησε το λόγο και ανέφερε: «Αφετηρία του σχολίου μας πάντα είναι η καλή διάθεση και το χιούμορ, όμως μπορεί κάποιες φορές να μην πετυχαίνει και να γίνονται και ατυχή σχόλια και αν χρειαστεί να βγούμε και να ζητήσουμε και συγγνώμη».

Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ