Η Ελισάβετ Κωνσταντινίδου πέταξε τα «καρφιά» της κατά του ΑΝΤ1.

Ρωτήθηκε για την εκπομπή που παρουσίαζε ο Νίκος Μουτσινάς με τη Ζέτα Μακρυπούλια στη βραδινή ζώνη του σταθμού και η οποία «κόπηκε» μετά από λίγο καιρό.

«Ήταν πάρα πολύ ωραίοι αλλά ήταν πολύ ανέτοιμο το κανάλι να το στηρίξει αυτό γιατί ήταν πολύ ωραίοι και πολύ λαμπεροί κι αυθόρμητοι. Είναι πολλοί ετοιμόλογοι κι ο ένας κι ο άλλος, ταιριαστοί μαζί. Ήταν η κακιά στιγμή, δεν ήταν έτοιμο αυτό να γίνει…», δήλωσε στο happy day».

Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ