Τα ξημερώματα της 28ης Οκτωβρίου έπεσε το «μαύρο» στο Mega από τη DIGEA, όμως ο σταθμός συνέχιζε να εκπέμπει μέχρι και σήμερα στη Nova, η οποία όμως σταμάτησε και αυτή από την πλατφόρμα της την προβολή του καναλιού.

Η οριστική διακοπή του Μega από τη Nova συνέβη τα ξημερώματα και τη στιγμή που τελείωνε ένα επεισόδιο της σειράς «Φόνος χωρίς ταυτότητα».