Η Μπάγια Αντωνοπούλου πριν λίγο καιρό αποχώρησε από την πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1 όπου εργαζόταν τα τελευταία χρόνια, ύστερα από καβγά που είχε με τον παρουσιαστή Γιώργο Παπαδάκη. 

Διαβάστε περισσότερα στο newpost