Η αύξηση αυτή θα ανακοινωθεί την Τετάρτη 26 Μαρτίου στο υπουργικό συμβούλιο από τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη.
Διαβάστε τη συνέχεια στο newpost.gr
Από την 1η Απριλίου 2024, τίθεται σε εφαρμογή η νέα αύξηση του κατώτατου μισθού, με σκοπό την ενίσχυση του διαθέσιμου εισοδήματος των εργαζομένων και την αύξηση της αγοραστικής τους δύναμης.
Η αύξηση αυτή θα ανακοινωθεί την Τετάρτη 26 Μαρτίου στο υπουργικό συμβούλιο από τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη.
Διαβάστε τη συνέχεια στο newpost.gr
Ξεκάθαρο μήνυμα προς την Άγκυρα έστειλε ο Κυριάκος Μ...
Με μια ανάρτησή του, ο υπουργός Υγείας σχολιάζει την π...
Οι σχέσεις Μητσοτάκη - Καραμανλή δεν είναι οι καλύτερες. Α...
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης πραγματοποίησε επίσκεψη στις Σ...
Το παρασκήνιο της επόμενης ημέρας και το μεγάλο πρόβλημα τ...
Ο Αλέξης Τσίπρας επιχειρεί την αλλαγή του προφίλ του, τ...
Ο Κώστας Καραμανλής και ο Αντώνης Σαμαράς ασκούν αντιπολίτευση σ...
Η συζήτηση για το κιτ επιβίωσης 72 ωρών ανοίγει ένα πολύ μ...
Ο Αλέξης Τσίπρας έχει τον συγκεκριμένο στο δυναμικό τ...
Ο Ηλίας Κασιδιάρης βρίσκεται εκτός φυλακής και ετοιμάζεται ώ...