Το 2013 κυκλοφόρησε στους κινηματογράφους μια ταινία ενός σκηνοθέτη που κανείς δεν γνώριζε, διαφημίστηκε ελάχιστα και αυτονόητα δεν έκοψε τρελά εισιτήρια. Σταδιακά ωστόσο λειτούργησε η διαφήμιση μέσω των θεατών, από στόμα σε στόμα η φήμη της άρχισε να γιγαντώνεται και εν τέλει, σε ένα ίντερνετ που τότε δεν ήταν τόσο διαδεδομένο όσο σήμερα, σταδιακά άρχισαν να μιλάνε διάφοροι για ένα θρίλερ που αντάξιό του είχε να κυκλοφορήσει από την εποχή της «Σιωπής των Αμνών».

Διαβάστε περισσότερα στο menshouse.gr