Με λόγια γεμάτα σεβασμό και εκτίμηση μίλησε ο Βασίλης Δήμας για τον Νότη Σφακιανάκη στο «The 2Night Show» με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου τη νύχτα της Δευτέρας 22/6. Ο τραγουδιστής αναφέρθηκε στη μακρόχρονη συνεργασία τους, σχολίασε τη συζήτηση που γίνεται για πιθανή επιστροφή του καλλιτέχνη και εξήγησε πόσο σημαντικό ρόλο έπαιξε στην επαγγελματική του πορεία.

Διαβάστε περισσότερα στο nassosblog.gr