Ένας κολοσσός για να καταφέρει να κρατήσει τους χρήστες του αλλά και να αυξήσει τα κέρδη του πρέπει συνεχώς να ανανεώνεται και να δοκιμάζει νέα χαρακτηριστικά. Χωρίς αυτό να σημαίνει πως πάντα θα είναι και επιτυχημένα.
Διαβάστε περισσότερα για την αλλαγή που ήδη έχει δώσει στο Facebook το όνομα «προξενήτρα» στο newsbeast.gr
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο