Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός πόσταρε στα social media βίντεο από την είσοδο του Ζέλικο Ομπράντοβιτς στο T-Center, όπου ο Σέρβος προπονητής γνώρισε απίστευτη αποθέωση από πάνω από 3.000 φίλους του Τριφυλλιού.

Το σύνθημα που δόνησε την ατμόσφαιρα ήτα το κλασικό "Ομπράντοβιτς, πάραμ πάραμ παμ πέρομ περόμ", το οποίο τραγουδούσε μέχρι και ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος, που ήταν στο πλάι του Ζοτς!

Ο 66χρονος κόουτς ευχαρίστησε τον κόσμο και μάλιστα στα ελληνικά, ενώ πηγαίνοντας προς την αίθουσα για την παρουσίαση, αγκαλιάστηκε από οπαδούς του Παναθηναϊκού, ενώ κάποιοι τον φιλούσαν στο κεφάλι!

Δείτε το συγκινητικό βίντεο της ΚΑΕ: