Σε ατμόσφαιρα έντονης συγκίνησης και ενθουσιασμού πραγματοποιήθηκε στο T-Center η παρουσίαση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς από την ΚΑΕ Παναθηναϊκός, σηματοδοτώντας την επιστροφή του πολυνίκη Σέρβου προπονητή στον «πράσινο» πάγκο ύστερα από 14 χρόνια.

Περισσότεροι από 3.000 φίλοι του Παναθηναϊκού κατέκλυσαν τον χώρο της εκδήλωσης, αποθεώνοντας τον προπονητή που συνέδεσε το όνομά του με τη χρυσή εποχή του συλλόγου και την κατάκτηση των σημαντικότερων διακρίσεων της ιστορίας του.

Γιατί ήρθε τώρα ο Ομπράντοβιτς, η πρώτη αλλαγή και τι μεταγραφές θα κάνει!

Μεταξύ άλλων, ο Ομπράντοβιτς ευχαρίστησε τον ιδιοκτήτη της ΚΑΕ, Δημήτρη Γιαννακόπουλο, για την εμπιστοσύνη που του έδειξε, υπογραμμίζοντας ότι οι δεσμοί του με τον Παναθηναϊκό και την Αθήνα παρέμειναν ισχυροί όλα αυτά τα χρόνια.

Αλλάζει και το επίπεδο του ΟΑΚΑ ο Ομπράντοβιτς

Ο Χρήστος Καούρης στο vlog του στο Sportdog.gr εξηγεί γιατί επέστρεψε τώρα στον Παναθηναϊκό ο Σέρβος προπονητής, απαντάει στο αν έχει ακόμα κίνητρο, σχολιάζει το… παράσημο του Δημήτρη Γιαννακόπουλου και γιατί χρειάζεται μεγάλη προσοχή στις μεταγραφές και μιλάει για τις πρώτες αλλαγές που φέρνει ο Ομπράντοβιτς και εκτός παρκέ!