Και επίσημα παρελθόν από την Μονακό αποτελεί ο Ντάνιελ Τάις, καθώς μετά τον αποχαιρετισμό του Γερμανού άσου στα social media, ήρθε και η ανακοίνωση των Μονεγάσκων.

Ο 34χρονος σέντερ κατέκτησε φέτος πρωτάθλημα, Κύπελλο και Λιγκ Καπ με τη Μονακό έχοντας 9,7 πόντους, 5 ριμπάουντ και 12,2 στην αξιολόγηση κατά μέσο όρο στην Euroleague

«Μετά από ενάμιση χρόνο στη Μονακό, ο Ντάνιελ Τάις αποχαιρετά τη Μονακό. Όλο το κλαμπ ευχαριστεί τον Γερμανό σέντερ για την αφοσίωσή του, και του εύχεται το καλύτερο για την συνέχεια της καριέρας του. Ευχαριστούμε Ντάνιελ», αναφέρει το μήνυμα της Μονακό.

Υπογράφει στη Βιλερμπάν!

Επόμενη ομάδα του θα είναι η Βιλερμπάν, που σύμφωνα με τις δηλώσεις του Τόνι Πάρκερ, αναμένεται να εκτοξεύσει το μπάτζετ της αποκτώντας παίκτες όπως ο Τάις, ο Φρανσίσκο, ο Μπρουκς και ο Γουάιλερ-Μπαμπ!