Ο μάνατζερ του πρώην παίκτη του Ολυμπιακού δήλωσε πως ο πελάτης του έχει συμφωνήσει με την τουρκική ομάδα, με την οποία αναμένεται να υπογράψει το νέο του συμβόλαιο, το αργότερο, μέχρι την Τετάρτη.

Τη δεδομένη στιγμή, ο Καζίμ-Καζίμ αγωνίζεται στην Μπλάκμπερν, ως δανεικός από τη Γαλατασαράι...