Ο Σεμπάστιαν Φέτελ προσπάθησε τον μεγάλο αντίπαλό του, Λιούις Χάμιλτον, στην εκκίνηση του Grand Prix του Σπα και κράτησε την πρωτιά μέχρι τέλους, αφήνοντας τον Βρετανό στη 2η θέση και τον Φερστάπεν στην 3η.

Όλα τα λεφτά ήταν η επεισοδιακή εκκίνηση του αγώνα, με τον Φερνάντο Αλόνσο να "απογειώνεται" μετά από σύγκρουση με τον Νίκο Χούλκενμπεργκ.

Σβήνουν τα κόκκινα φώτα και… χαμός!

Με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα στην πιο… μακριά (7 χιλιόμετρα μήκος) πίστα σ’ ολόκληρο το καλεντάρι, ο Φέτελ προσπάθησε να περάσει τον poleman Χάμιλτον, όμως δεν το κατάφερε, με τις δύο Φορς Ίντια να μένουν στο 3-4.

Πίσω, ωστόσο, έγινε χαμός: ο Χούλκενμπεργκ έχασε τα φρένα και «καρφώθηκε» πάνω στον Αλόνσο, ο οποίος απογειώθηκε κυριολεκτικά και έπεσε πάνω στον ΛεΚλέρκ, με το Halo ν’ «αποσοβεί» τα πολύ χειρότερα.

Την ίδια στιγμή, ο Ρικιάρντο έπεσε πάνω στον Κίμι και του προκάλεσε κλατάρισμα στο πίσω ελαστικό, με αποτέλεσμα ο Φινλανδός να πάει στο box του.

Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας κρίθηκε απαραίτητο, όμως μπροστά ο Φέτελ είχε κάνει την κίνηση- ματ: μετά την υπέροχη Eau Rouge «άρπαξε» μ’ εκπληκτικό τρόπο τον παγκόσμιο πρωταθλητή και στρογγυλοκάθισε στην 1η θέση.

Και μετά όλοι περίμεναν πότε θα φύγει το Α.Α…
 

 

Κρίμα Κίμι, κρίμα…

Ο Ρικιάρντο, μετά το ατύχημα που είχε στην αρχή, μπήκε και άλλαξε τη… μισή Ρεντ Μπουλ και επέστρεψε στον αγώνα, όμως ο Ράικονεν δεν είχε την ίδια τύχη: στην πιο αγαπημένη πίστα του “Iceman” η Φεράρι του τον πρόδωσε και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει, με πρόβλημα στο πάτωμα του μονοθέσιου.

Μπροστά ο Φέτελ «πετούσε» και άνοιγε τη διαφορά του από τον Χάμιλτον, την στιγμή που ο Φερστάπεν με δύο εκπληκτικά προσπεράσματα σε Οκόν και Πέρεζ ανέβηκε στην 3η θέση και… βολεύτηκε εκεί.

Στις πιο πίσω θέσεις, ο Βάλτερι Μπότας- που λόγω αλλαγών στο power unit είχε δεχτεί ποινή- ξεκίνησε το κυνήγι της 10άδας και περνούσε τον έναν μετά τον άλλο και έφτασε μέχρι την 8η θέση πριν τα πιτ.

Τα οποία δεν άργησαν να έρθουν.

Ώρα για πιτ, ώρα ν’ ακολουθήσουμε όλοι την ίδια τακτική

Στον 22ο γύρο η Μερσέντες φώναξε μέσα τον Χάμιλτον για να του βάλει τα soft ελαστικά και ο Βρετανός βγήκε ακριβώς πίσω από τον Φερστάπεν, χάνοντας λίγο χρόνο.

Αυτό έμελλε ν’ αποδειχτεί καθοριστικό, καθώς ο Φέτελ που μπήκε στον επόμενο γύρο (έβαλε επίσης την soft) βγήκε οριακά μπροστά από τους δύο, ο Λιούις πέρασε τον Μαξ και πίεσε ελαφρώς τον Γερμανό, όμως μετά η Φεράρι στα χέρια του άρχισε να πετάει και ο Σεμπ εξαφανίστηκε στο βάθος του ορίζοντα.

Ο αγώνας από εκείνο το σημείο και μετά έγινε εξίσου ενδιαφέρων με την επισταμένη παρακολούθηση των νυχιών ενός ατόμου την ώρα που μεγαλώνουν, με τον Μπότας να μπαίνει στον 30ο γύρο, να βγαίνει πίσω και από τις δύο Φορς Ίντια και να θέλει να πάρει την 4η θέση.

Και, κάπως έτσι, πηγαίναμε για το μεγάλο τερματισμό.

Η Φεράρι είναι εδώ

Στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα δεν έγινε απολύτως τίποτα και, σχεδόν… μοιραία, ο Σεμπάστιαν Φέτελ με τετράτροχη επίδειξη δύναμης πήρε την πολυπόθητη νίκη, βάζοντας τέλος στην «ανομβρία» 9 ετών στο Σπα για την Σκουντερία και επιστρέφοντας δυναμικά στη διεκδίκηση του τίτλου.

Πίσω από τον απλησίαστο Γερμανό τερμάτισε ο Χάμιλτον που, απλά, δεν μπορούσε να κάνει τίποτα περισσότερο, με τον Μαξ Φερστάπεν να συμπληρώνει το βάθρο.

Ο εντυπωσιακός Μπότας τερμάτισε, εν τέλει, στην 4η θέση, με τους Πέρεζ, Οκόν, Γκροζιάν, Μάγκνουνσεν, Γκασλί και Έρικσον να συμπληρώνουν τη βαθμολογούμενη δεκάδα.

Η Φεράρι, λοιπόν, είναι εδώ, κερδίζοντας, μάλιστα, σε μια πίστα που η Μερσέντες τα τελευταία χρόνια διέλυε τον ανταγωνισμό.

Για πρώτη φορά μετά από καιρό το καλοκαιρινό διάλειμμα όχι απλά δεν την «κοίμισε», αλλά μοιάζει να τη φέρνει με μάτι που γυαλίζει για το τελευταίο κομμάτι του πρωταθλήματος.

Θα καταφέρει, άραγε, να το πάρει και να επιστρέψει στο θρόνο της μετά από 11 ολόκληρα χρόνια;
 

H τελική κατάταξη του αγώνα:

ΠΗΓΗ: sdna.gr