Φόρμουλα 1: Die (very) hard: ο Λιούις Χάμιλτον με απόδοση που θύμιζε έντονα εξωγήινο πήρε μια αδιανόητη νίκη στην Βραζιλία, αφήνοντας πίσω του τον Μαξ Φερστάπεν και μειώνονας τη διαφορά στο πρωτάθλημα. Συμπλήρωσε το βάθρο ο Μπότας.

Αρχικά, το πράγμα φάνηκε να στραβώνει περισσότερο κι από το πρόσωπο άτυχου αμυντικού σε ποδοσφαιρικό τείχος, που «τρώει» την μπάλα στο πρόσωπο μετά από εκτέλεση φάουλ του Ρομπέρτο Κάρλος: αλλαγή κινητήρα, ποινή 5 θέσεων. 

Έπειτα, ταχύτερος γύρος στα δοκιμαστικά της Παρασκευής, όμως μια παρατυπία στο DRS τον έριξε (δικαίως) τελευταίο στο sprint race. Έπειτα ένα μίνι θαύμα στον αγώνα 24 γύρων ο Σάββατο και, όταν τελείωσε, μια... πικάντικη προτροπή από τον Τότο Βολφ, ο οποίος δεν βρήκε ευπρεπή τρόπο για να πει στον πιλότο του τι θέλει να κάνει την Κυριακή: 

Και, όταν έσβησαν τα φώτα στο Ιντερλάγκος, ο Λιούις Χάμιλτον φρόντισε πράγματι να... θωπεύσει τους ανταγωνιστές του: εκκινώντας 10ος και εκμεταλλευόμενος το Αυτοκίνητο Ασφαλείας που βγήκε σχετικά νωρίς στην πίστα («χορηγία» του Τσουνόντα), ο Βρετανός μετά από 2 αλλαγές ελαστικών βρέθηκε πίσω από τον πρωτοπόρο Μαξ Φερστάπεν. 

Η πρώτη του προσπάθεια να προσπεράσει τον ταχύτατο Ολλανδό στέφθηκε από παράτολμη αποτυχία (οι δύο πιλότοι βγήκαν εκτός των ορίων της πίστας), όμως η δεύτερη ήταν τόσο χειρουργικής ακρίβειας που θα έκανε ακόμα και πεπειραμένο νευροχειρουργό να υποκλιθεί. 

Στους 13 εναπομείναντες γύρους μετά από την κίνηση, ίσως, της χρονιάς, ο Χάμιλτον απογειώθηκε και πήρε μια πανεύκολη, εν τέλει, νίκη, σε έναν grand prix στο οποίο «κανονικά» θα έπρεπε να τερματίσει πίσω από τον Μαξ. Ωστόσο, ο εκνευρισμός για τις ποινές, αναμεμειγμένος με το αστείρευτο ταλέντο του Λιούις και την σαφέστατη δυναμική της Μερσέντες (ξεκάθαρα ταχύτερη από την Ρεντ Μπουλ, ιδίως μετά την αλλαγή κινητήρα) έφεραν μια καρό σημαία που μοιάζει να μετράει διπλή.

ΠΗΓΗ: sdna.gr