Την τρίτη εφετινή νίκη του και συνολικά 38η στην καριέρα του πανηγύρισε ο Μαξ Φερστάπεν στο γκραν πρι του Μαϊάμι, το οποίο ήταν ο πέμπτος αγώνας της χρονιάς στη Formula 1.

Μολονότι εκκίνησε από την ένατη θέση, ο Ολλανδός δις παγκόσμιος πρωταθλητής εκμεταλλεύθηκε την ταχύτητα της Red Bull, διαχειρίστηκε καλύτερα τα ελαστικά του και κατάφερε να δει πρώτος την καρό σημαία, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Μεξικανό «ομόσταυλό» του, Σέρχιο Πέρες, ο οποίος είχε πάρει την "pole position". Την τριάδα του βάθρου συμπλήρωσε ο Φερνάντο Αλόνσο με Aston Martin.

Περισσότερα σε λίγο...

Χωρίς ιδιαίτερες συγκινήσεις και προπαντός… απρόοπτα έγινε η εκκίνηση του αγώνα, με τους Πέρεζ, Αλόνσο και Σάινθ να διατηρούν τις θέσεις τους στην πρώτη τριάδα, και τους Λεκλέρ και Φερστάπεν να παραμένουν στην 7η και 9η θέση. Από το ξεκίνημα κιόλας, ο Μαξ, έδειξε να κινείται πολύ γρήγορα στην πίστα, με την σκληρή γόμα που επέλεξε να εκκινήσει να λειτουργούσε άψογα!

Με τη συμπλήρωση τριών γύρων και την ενεργοποίηση του DRS, ο Ολλανδός εξαπέλυσε την επίθεσή του, κάνοντας εντυπωσιακή διπλή προσπέραση σε Λεκλέρ και Μάγκνουσεν στον 4ο γύρο! Ο παγκόσμιος πρωταθλητής συνέχισε να πιέζει, προσπερνώντας όποιον έβρισκε μπροστά του, με αποτέλεσμα στον 15ο γύρο να ανέβει στη δεύτερη θέση, πίσω μόνο από τον ομόσταυλό του, Σέρχιο Πέρεζ.

Ο χορός των pits stop άνοιξε στον 17ο γύρο, με τον Μεξικανό οδηγό της Red Bull να μπαίνει πέντε γύρους αργότερα, βάζοντας την σκληρή γόμα, ενώ, λίγο αργότερα ανέβηκε στη δεύτερη θέση, κυνηγώντας τον Φερστάπεν. Από εκείνο το σημείο του αγώνα και μέχρι τον 45ο γύρο, όταν και ο Μαξ μπήκε στα πιτς για πρώτη φορά (!), οι δύο πιλότοι της Red Bull έδιναν τη δική τους μάχη με το χρονόμετρο.

Αρχικώς, νικητής βγήκε ο Πέρεζ, που μετά την αλλαγή ελαστικών του Φερστάπεν (μεσαία γόμα), πέρασε πρώτος, με τον Ολλανδό να απαντά άμεσα, προσπερνώντας τον στον 47ο γύρο. Έκτοτε, δεν κοίταξε ποτέ πίσω του, ανεβάζοντας τη διαφορά στα 5 δευτερόλεπτα, φτάνοντας έτσι, άνετα στη νίκη και την καρό σημαία!

ΠΗΓΗ: sport-fm.gr