Ο 4λιτρος κινητήρας twin-turbo V8 αποδίδει 612 ίππους και ουσιαστικά γίνεται ο ισχυρότερος που χρησιμοποιείται σε μια E-Class. Από την στάση μέχρι και τα πρώτα 100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 3,4 δευτερόλεπτα, γεγονός που την κατατάσσει ως την κορυφαία στην κατηγορία της.
Η AMG διαθέτει σπορ κιβώτιο εννέα ταχυτήτων συνδυάζεται με ένα υγρό συμπλέκτη εκκίνησης για πρώτη φορά, που επιτρέπει την πιο γρήγορη απόκριση.
Σχεδιαστικά διαθέτει νέα μάσκα ψυγείου με φωτιστικά φώτα να κλέβουν την ματιά και καπό με μυώδης γραμμές, υπογραμμίζοντας το σπορ ντιζάιν. Πλάγια σχεδόν πάνω από τους μπροστινούς θόλους ξεχωρίζουν τα τρισδιάστατα γράμματα "V8 BITURBO 4MATIC", ενώ εντυπωσιάζουν οι ζάντες ελαφρού κράματος βαμμένες σε γκρι τιτάνιο. Το μοντέλο ?φοράει? ελαστικά διαστάσεων 265/35 ZR 20 (μπροστά) και 295/30 ZR 20 (πίσω). Πίσω ξεχωρίζει η αεροτομή που προσδιορίζει τον σπορ χαρακτήρα και του δίνει ξεχωριστό στυλ, καθώς επίσης και οι τέσσερις καταλήξεις των εξατμίσεων.
Το μοντέλο της γερμανικής εταιρείας θα το δούμε να κυκλοφορεί στους ευρωπαϊκούς δρόμους στις αρχές του νέου έτους.
Πηγή: Praktoreio-sport
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο