Σε πολλές περιπτώσεις, όμως, το πρόβλημα δεν οφείλεται μόνο στο κρύο, αλλά και στις καθημερινές συνήθειες του οδηγού.

Η μπαταρία καλείται τον χειμώνα να αντέξει μεγαλύτερο φορτίο. Με λιγότερη ισχύ πρέπει να τροφοδοτήσει περισσότερα συστήματα. Θέρμανση, θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι λειτουργούν συνεχώς. Έτσι, δεν είναι σπάνιο να αδειάζει και το αυτοκίνητο να μην παίρνει μπροστά, συνήθως τη στιγμή που δεν υπάρχει χρόνος για καθυστερήσεις.

Διαβάστε περισσότερα στο novasports.gr