Το 1930 όμως, στο πρώτο Μουντιάλ της ιστορίας, τα πράγματα ήταν πολύ διαφορετικά. Στις 30 Ιουλίου 1930, η Ουρουγουάη και η Αργεντινή συναντήθηκαν στον πρώτο τελικό Παγκοσμίου Κυπέλλου στο στάδιο Centenario του Μοντεβιδέο. Η ατμόσφαιρα ήταν ήδη ηλεκτρισμένη, καθώς οι δύο χώρες είχαν αναπτύξει μία από τις μεγαλύτερες αθλητικές αντιπαλότητες της εποχής.

Λίγο πριν από τη σέντρα προέκυψε ένα απρόσμενο πρόβλημα. Οι δύο ομάδες διαφωνούσαν για το ποια μπάλα θα χρησιμοποιηθεί στον τελικό. Η Αργεντινή ήθελε να αγωνιστεί με τη δική της μπάλα, ενώ η Ουρουγουάη επέμενε στη δική της. Καμία πλευρά δεν ήταν διατεθειμένη να υποχωρήσει.

Διαβάστε το άρθρο της Δώρας Παντέλη στο novasports.gr