Οι ΗΠΑ μπορεί να ηττήθηκαν με 3-2 από την Τουρκία, όμως προκρίθηκαν ως πρώτες από τον όμιλό τους και στους "32" του Μουντιάλ θα βρουν απέναντί τους την Βοσνία.

Στην αναμέτρηση με τους Τούρκους υπήρξε... παρέλαση αστέρων, αφού στο γήπεδο βρέθηκαν μεταξύ άλλων οι Λεονάρντο Ντι Κάπριο, Μπραντ Πιτ, Έντουαρντ Νόρτον, Σκότι Πίπεν, Όουεν Γουίλσον, Τζέιμς Κάμερον, Λόρα Ντερν και Πάρις Χίλτον.

Δείτε βίντεο: