Το ενδιαφέρον της εταιρείας εστιάζεται σε μία νέα σχεδιαστική γλώσσα, ένα καινούργιο λογότυπο και πλήρη ανανέωση της εταιρικής της ταυτότητας.
Διαβάστε τη συνέχεια ΕΔΩ
Η Skoda παρουσίασε τη νέα της εταιρική ταυτότητα που αποτελεί μέρος της γενικότερης στρατηγικής “Next Level – Skoda Strategy 2030”.
Το ενδιαφέρον της εταιρείας εστιάζεται σε μία νέα σχεδιαστική γλώσσα, ένα καινούργιο λογότυπο και πλήρη ανανέωση της εταιρικής της ταυτότητας.
Διαβάστε τη συνέχεια ΕΔΩ
Για όσους, τυχόν δεν το γνώριζαν ο «φτωχότερος» ε...
Η Maxus εγκαινιάζει μια νέα εποχή στην ελληνική αγορά ε...
Το Grand Prix του Άμπου Ντάμπι 2025 έφερε κοντά δύο διασημότητες α...
Ο οδηγός της McLaren, Λάντο Νόρις θα κλείσει το 2025 με εντυπωσιακά ο...
Η νέα E-Class είναι ένα κλασσικό sedan τριών όγκων με χαρακτηριστική κ...
Η τρίτη θέση στο Grand Prix του Άμπου Ντάμπι ήταν αρκετή γ...
Λίγους γύρους πριν την ολοκλήρωση του αγώνα, ο Μαρτί έ...
Πρόκειται για μια κορυφαία έκδοση η οποία σε προτρέπει ν...
Ο Μαξ Φερστάπεν θριάμβευσε στο Γκραν Πρι του Κατάρ γ...
Ο Σεμπαστιάν Οζιέ (Toyota) στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής Ρ...