«Βασικός μας στόχος ήταν να αποφύγουμε τη διαφήμιση του Twitter. Όλοι όσοι εργαζόμαστε στην εταιρία έχουμε κι άλλες δουλειές, ωστόσο στο μέλλον θα θέλαμε να αναπτύξουμε περαιτέρω την ιστοσελίδα. Δεν έχουμε έσοδα από την ιστοσελίδα, εκτός κι αν αποφασίσουμε να χρησιμοποιήσουμε εμπορικά σήματα. Βέβαια δεν μπορώ να φανταστώ τη Kleenex πάνω στο χαρτί μας», δηλώνει ο ιδρυτής της ιστοσελίδας.
Το σλόγκαν της ιστοσελίδας είναι «Τα κοινωνικά δίκτυα δεν ήταν ποτέ άλλοτε τόσο διαθέσιμα».
Περίπου διακόσια εκατομμύρια tweets δημοσιεύονται καθημερινά. Σύμφωνα με μια έρευνα του Carnegie Mellon του Πίτσμπουργκ, αρκετοί χρήστες του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου παραδέχονται ότι πολλά από αυτά που δημοσιεύονται στο Twitter δεν αξίζουν καν την ανάγνωση.
Σύμφωνα με μια έρευνα, 130 περίπου εκατομμύρια tweets που δημοσιεύονται καθημερινά, είναι άχρηστα και δεν αξίζουν την ανάγνωση.
Πηγή: Newsbeast.gr
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο