Μια από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις ανανέωσης των αστικών συγκοινωνιών της τελευταίας δεκαετίας «κλειδώθηκε» στη διευρυμένη σύσκεψη του Μεγάρου Μαξίμου, βάζοντας την Αθήνα στην τροχιά μιας νέας εποχής. Το σχέδιο αφορά λεωφορεία, μετρό, ηλεκτρικό, ψηφιακές υπηρεσίες και ανθρώπινο δυναμικό — και υπόσχεται να επηρεάσει άμεσα την καθημερινότητα εκατοντάδων χιλιάδων μετακινούμενων.Στη σύσκεψη υπό τον πρωθυπουργό συμμετείχαν ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Κωστής Χατζηδάκης, ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης, ο αν. υπουργός Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης, ο υφυπουργός Οικονομικών Θάνος Πετραλιάς, καθώς και εκπρόσωποι του Υπερταμείου, του ΟΑΣΑ, της ΟΣΥ και της ΣΤΑΣΥ.

Ανάκαμψη με αριθμούς που μιλούν από μόνα τους

Ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης παρουσίασε στοιχεία που δείχνουν μια σαφή ανοδική πορεία. Τα εκτελεσμένα δρομολόγια ξεπέρασαν τα 4,73 εκατομμύρια, ενώ οι επικυρώσεις εισιτηρίων και καρτών άγγιξαν τα 91,6 εκατομμύρια το 2025 — θεαματική αύξηση από τα 74 εκατ. το 2024.

Πρόκειται για ξεκάθαρη ένδειξη ότι το επιβατικό κοινό επιστρέφει στο δίκτυο. Γι’ αυτό και η κυβέρνηση επενδύει σταδιακά στο μοντέλο των «πρότυπων γραμμών»: γραμμές κορμού υψηλής συχνότητας, με μέση χρονοαπόσταση 8 λεπτών μέχρι το 2027, από 15,5 λεπτά σήμερα.

Διαβάστε τη συνέχεια στο newpost.gr