Συνεχίζει την επέλασή του στην Ευρώπη το ακραίο κύμα ζέστης των τελευταίων ημερών, με τη Γαλλία να μετρά ήδη 18 νεκρούς. Ανάμεσα στα θύματα είναι δυστυχώς και δύο παιδιά, τα οποία έμειναν κλεισμένα σε σταθμευμένο αυτοκίνητο.

Με τη θερμοκρασία να σπάει το ένα μετά το άλλο τα ρεκόρ, τα σχολεία στη Γαλλία παραμένουν κλειστά ή έχουν τροποποιήσει το ωράριο και τον τρόπο διδασκαλίας με σκοπό να μην επηρεαστούν οι μαθητές από τον καύσωνα. Στη γαλλική πόλη Μπορντό η θερμοκρασία έφτασε τους 41,9 βαθμούς Κελσίου, ενώ στο Πουατιέ, στην κεντρική Γαλλία, το θερμόμετρο άγγιξε τους 41,2 βαθμούς.

Διαβάστε περισσότερα στο star.gr