ΑΕΚ-ΠΑΟΚ: Ένας ακροατής του Metropolis 95.5 δεν μπορούσε να συγκρατήσει την οργή του όταν τηλεφώνησε στον Κωστή Ραπτόπουλο και τον Γρηγόρη Κόκκινο, με αφορμή όσα είδε στο χθεσινό ντέρμπι του ΟΑΚΑ.
Ο οπαδός της ΑΕΚ τα... έχωσε στην ομάδα του για την αγωνιστική της συμπεριφορά στο ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ και σημείωσε πως είναι ντροπή η Ένωση να τα δίνει όλα για να στηρίξει τον Ολυμπιακό. Παράλληλα, αποθεώσε τους δέκα παίκτες του ΠΑΟΚ που πήραν το τελικό 1-1.
Χαμηλώστε τα ηγεία και ακούστε τον!
«Έκρηξη» ΑΕΚτζή: «Δεκανίκι του Ολυμπιακού, ήθελαν να νικήσουν τον ΠΑΟΚ για να... » (Audio)
Sportdog Team
| 04/02/19 - 17:46
Απίστευτο τηλεφώνημα στη ραδιοφωνική εκπομπή του Ραπτόπουλου.
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο