ΑΕΚ-ΠΑΟΚ: Ένας ακροατής του Metropolis 95.5 δεν μπορούσε να συγκρατήσει την οργή του όταν τηλεφώνησε στον Κωστή Ραπτόπουλο και τον Γρηγόρη Κόκκινο, με αφορμή όσα είδε στο χθεσινό ντέρμπι του ΟΑΚΑ.



Ο οπαδός της ΑΕΚ τα... έχωσε στην ομάδα του για την αγωνιστική της συμπεριφορά στο ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ και σημείωσε πως είναι ντροπή η Ένωση να τα δίνει όλα για να στηρίξει τον Ολυμπιακό. Παράλληλα, αποθεώσε τους δέκα παίκτες του ΠΑΟΚ που πήραν το τελικό 1-1.

Χαμηλώστε τα ηγεία και ακούστε τον!

 

Upload Audio - Download Music - Psy -Gangnam style