ΑΕΚ - Superleague: Θα μείνουν όλοι στη θέση τους στην Ένωση;

Τακτικά είναι το τελευταίο διάστημα τα μηνύματα που στέλνει, πρωτοσέλιδα, η καλή αθλητική εφημερίδα, καθώς δεν αποκλείεται ο παραλήπτης να μην είναι ένας αλλά δύο στην ομάδα!

"Το 'χασε με τις μεταγραφές και πρέπει να το ξαναβρεί!", είναι ο σημερινό κεντρικός τίτλος της Ώρας, που στη συνέχεια συμπληρώνει "Γιατί δεν βρίσκουμε πια τέτοιους; Σε τρεις συνεχόμενες μεταγραφικές περιόδους, η ΑΕΚ έχει αποτύχει... Εύλογη η αγωνία ενόψει του καλοκαιριού"!

Για ποιον ή ποιους χτυπάει η καμπάνα;

Εκτός αν θεωρεί κάποιος, δύο ημέρες μετά από το συντριβή στο Καραϊσκάκη, ότι είναι τυχαίο ένα τέτοιο πρωτοσέλιδο...