Facebook Pixel Ινδία: Συνταγή επιτυχίας για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις
| 2023-03-17 11:20:00

Συνταγή επιτυχίας για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

του Γεωπόλδου
Συνταγή επιτυχίας για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις

Γιατί οι επιχειρήσεις μικρής κλίμακας ευδοκιμούν στην Ινδία στοχεύοντας σε εξαιρετικά διαφοροποιημένες και υπερτοποθετημένες αγορές με βιώσιμο τρόπο.

Μία συνταγή για ανάπτυξη, βιωσιμότητα, αυτοδυναμία για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις και πως αυτές ευδοκιμούν στην Ινδία, χρησιμοποιώντας την πολιτισμική ποικιλομορφία, ώστε να δημιουργούν εισόδημα και απασχόληση μεταφέρει ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο στο “theprint.in”.

Το “Pisi Loon”, μια ποικιλία από αρωματισμένο αλάτι με μπαχαρικά και ενδημικά βότανα Ιμαλαΐων, καταναλώνεται ευρέως σε νοικοκυριά σε όλη την Ουταραχάντ. Η Ουταράχαντ είναι μία από τις 28 Ομόσπονδες Πολιτείες που συγκροτούν σήμερα την Ινδία. Βρίσκεται στο βόρειο τμήμα της χώρας, στα σύνορα με το Θιβέτ και το Νεπάλ. Η συνολική της έκταση είναι 53.566 τ.χλμ., ενώ ο πληθυσμός της περίπου 8.479.600 κάτοικοι. Πρωτεύουσά της είναι η πόλη Ντεχράντουν, ή Ντεχρά Ντουν.

Βλέποντας τις δυνατότητες και τη γευστικότητά του, ορισμένες μικρές επιχειρήσεις και μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί στο Ουταραχάντ έχουν αρχίσει να πωλούν το συστατικό της κουζίνας Pahadi και τις παραλλαγές του και σε άλλα μέρη της χώρας.

Μετακομίζοντας στην κεντρική Ινδία, διαπιστώνουμε ότι η φυλή Gond της συνοικίας Sarguja του Chhattisgarh έχει φέρει καινοτομία στην Godna, την πανάρχαια πρακτική τους στο τατουάζ σώματος. Η φυλή έχει μεταμορφώσει την τέχνη Godna εφαρμόζοντας σχέδια τατουάζ σε ρούχα και ρούχα, οδηγώντας στην εμφάνιση νέων επιχειρήσεων κλωστοϋφαντουργίας μικρής κλίμακας διατηρώντας παράλληλα τη μοναδική παραδοσιακή τους τέχνη.

Πηγαίνοντας νοτιότερα, στο χωριό Aranmula της Κεράλα, θα έβρισκε κανείς ντόπιους τεχνίτες που ασχολούνται με την κατασκευή του λεγόμενου μαγικού καθρέφτη, κατασκευασμένο από κράμα μετάλλου χωρίς καμία επίστρωση ασημιού για αντανάκλαση. Αυτά δεν είναι παρά ένα λεπτό από τα πολλά τοπικά έθιμα και παραδόσεις που παρέχουν ευκαιρίες για πολύ μικρές, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις και απασχόληση σε εκατομμύρια στην Ινδία.

Ο ινδικός πολιτισμός λειτουργεί ως η ραχοκοκαλιά για τις πολύ μικρές, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις και στην Ινδία. Με τη σειρά τους, αυτές οι πολύ μικρές και μικρές επιχειρήσεις έχουν διπλή σημασία στην οικονομία της Ινδίας.

  • Πρώτον, αυτές οι επιχειρήσεις διατηρούν τις πανάρχαιες παραδόσεις καλύπτοντας τη ζήτηση των τοπικών κοινοτήτων για πολιτιστικά αγαθά.
  • Δεύτερον, τέτοιες πολύ μικρές, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που βασίζονται σε πολιτιστικά αγαθά υποστηρίζουν τις τοπικές οικονομίες παρέχοντας θέσεις εργασίας στις τοπικές κοινότητες σε όλες τις εποχές.

Οι πολύ μικρές, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, ενώ παρέχουν πολιτιστικά αγαθά, επιδεικνύουν τη συγχώνευση πολιτισμών, την οικονομική ανάπτυξη και τις βιώσιμες πρακτικές. Το τεράστιο μέγεθος του πληθυσμού, η ποικιλομορφία του όσον αφορά τις πεποιθήσεις και τις προκύπτουσες γεύσεις και προτιμήσεις τροφοδοτούν τη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση για πολιτιστικά αγαθά στην Ινδία.

Μια αλυσίδα ευκαιριών απασχόλησης που δημιουργείται από τέτοιες απαιτήσεις οδηγεί στην εξόρυξη τοπικά διαθέσιμων πρώτων υλών, στην κατασκευή πολιτιστικών αγαθών και στην πώλησή τους σε τοπικές αγορές λιανικής και εκθέσεις. Αυτή η γη έχει κάτι να προσφέρει σε όλους. Χρησιμοποιώντας την πληθώρα των βασικών πολιτιστικών αγαθών και των περιφερειακών ιδιαιτεροτήτων, οι επιχειρήσεις μικρής κλίμακας ευδοκιμούν στην Ινδία στοχεύοντας σε εξαιρετικά διαφοροποιημένες και υπερτοποθετημένες αγορές με βιώσιμο τρόπο.

-Πρώτον, η δύναμη του πολιτισμού δεν έγκειται απλώς στην παροχή κοινών πεποιθήσεων και πρακτικών για να ζήσουμε και να γιορτάσουμε τη ζωή. Συμβάλλει επίσης αφειδώς στα οικονομικά συστήματα. Οι πολύ μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις στην Ινδία έχουν ισχυρή περιφερειακή και πολιτιστική ενσωμάτωση. Δεδομένης της ποικιλομορφίας των πολιτισμών, κάθε περιοχή στην Ινδία έχει τα ξεχωριστά τρόφιμα, κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα και χειροτεχνίες, γεγονός που δημιουργεί ζήτηση για εξαιρετικά διαφοροποιημένα προϊόντα που μπορούν να καλυφθούν από τις πολύ μικρές και μικρές επιχειρήσεις που ανήκουν σε αυτές τις περιοχές. Για παράδειγμα, στο φεστιβάλ Hornbill που παρατηρείται στη βορειοανατολική πολιτεία Nagaland, κάθε φυλή που συμμετέχει έχει τα δικά της διαφοροποιημένα πολιτιστικά αγαθά, τα οποία παρέχουν ευκαιρίες σε πολλές μικρές επιχειρήσεις.

-Δεύτερον, οι πολιτισμοί και οι παραδόσεις, που ακολουθούνται ιδιαίτερα σε μια χώρα τόσο ηπειρωτικού μεγέθους, είναι περίπλοκες και διαφοροποιημένες. Μόνο οι υπερτοπικοποιημένες μικροοικονομικές δραστηριότητες μπορούν να καλύψουν τις απαιτήσεις για εμπορεύματα που δημιουργούνται από υπερτοπικοποιημένες κουλτούρες.

Για να δώσετε μια αίσθηση, στην περιοχή Mehrauli του Δελχί, οργανώνεται μια εσωτερική ετήσια πομπή ανθοπωλών που ονομάζεται «Phool Walon Ki Sair», στην οποία μεγάλοι θαυμαστές λουλουδιών (Pankhas) μεταφέρονται από έναν αρχαίο ινδουιστικό ναό σε ένα μεσαιωνικό ντάργκα των Σούφι. Αυτή η κληρονομιά της πομπής δεν είναι μόνο μια πολιτιστική μαρτυρία του Ganga-Jamuni Tehzeeb της περιοχής, αλλά παρέχει επίσης μια μοναδική επιχειρηματική ευκαιρία για τους κατασκευαστές σπάνιων θαυμαστών λουλουδιών που χρησιμοποιούνται μόνο για αυτήν την εκδήλωση. Επιδεικνύει επίσης την κοινοτική αρμονία στις γιορτές, τη μοναδικότητα του ινδικού πολιτισμού.

Τέτοιες λεπτές ανάγκες σπάνιων εορτασμών που παρατηρούνται μόνο από συγκεκριμένες και συχνά από κοινότητες στις απομακρυσμένες περιοχές της χώρας δεν μπορούν να καλυφθούν από συστήματα παραγωγής μεγάλης κλίμακας που χαρακτηρίζονται από γραμμές συναρμολόγησης και τυποποιήσεις προϊόντων. Αν και η Ινδία έχει αναπτύξει επίσης ισχυρό δυναμικό μαζικής παραγωγής, η παρουσία πολύ μικρών και μικρών επιχειρήσεων που τροφοδοτούν εξαιρετικά διαφοροποιημένα πολιτιστικά αγαθά ξεδιψά τις πολιτιστικές ανάγκες των ανθρώπων.

- Τρίτον, το οικονομικό σύστημα παραγωγής πολιτιστικών αγαθών από τις τοπικές πολύ μικρές και μικρές επιχειρήσεις χαρακτηρίζεται από σημαντική αυτάρκεια, αυτάρκεια και βιωσιμότητα. Οι πρώτες ύλες που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή τέτοιων αγαθών προέρχονται συχνά από τοπικές πηγές και η διαδικασία εξόρυξης είναι περιβαλλοντικά βιώσιμη. Η παραγωγή είναι επίσης εργασία υψηλής έντασης, προμηθεύεται τοπικό εργατικό δυναμικό και αυτό περιλαμβάνει επίσης υψηλά επίπεδα γυναικείου εργατικού δυναμικού.

Για παράδειγμα, οι λαϊκοί καλλιτέχνες των μορφών τέχνης Pattachitra, Madhubani και Phad στις περιοχές Odisha, Bihar και Rajasthan βασίζονται σε τοπικές φυσικές βαφές για χρώματα και οργανικές επιφάνειες ζωγραφικής. Αυτές οι επιχειρήσεις συμβάλλουν στη δημιουργία αυτοδύναμων βιώσιμων οικονομιών με μεγάλες ευκαιρίες απασχόλησης και τη διατήρηση της πολιτιστικής κληρονομιάς.

Μια άλλη σημαντική πτυχή των πολύ μικρών και μικρών επιχειρήσεων είναι ο δυναμισμός τους στο μάρκετινγκ των προϊόντων τους. Όπως αναφέρθηκε, οι επιχειρηματίες της φυλής έχουν φέρει καινοτομία στην παραδοσιακή τους τέχνη, όπως στην περίπτωση της χρήσης της τέχνης Godna με βάση τα κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα. Ομοίως, στο Ουταραχάντ, οι επιχειρήσεις κατασκευάζουν διαφορετικές γεύσεις «Pisi Loon», αυτού του ξεχωριστού, αρωματικού,  αλατιού με μπαχαρικά που αναφέρθηκε στον πρόλογο, για να καλύψουν μια μεγαλύτερη καταναλωτική βάση.

Συνειδητοποιώντας τη διττή σημασία αυτών των επιχειρήσεων, στον πρόσφατο προϋπολογισμό του 2023-24, η κυβέρνηση της Ινδίας έχει λάβει μέτρα για τη δημιουργία ενός «Unity Mall» σε κάθε πολιτεία για την προώθηση και την πώληση των ODOPs (Μία Περιφέρεια, Ένα Προϊόν) , προϊόντα GI και παραδοσιακά προϊόντα από άλλα κράτη. Για να διευκολυνθεί το Atmanirbhar Bharat (αυτοδυναμία), ένα πακέτο υπό τον πρωθυπουργό έχει ανακοινωθεί ότι θα ενσωματώσει τους τεχνίτες με τις αλυσίδες αξίας των πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, ενισχύοντας την ποιότητά τους, την κλίμακα και την εμβέλειά τους στην αγορά.

Επιπλέον, οργανισμοί όπως το Crafts Council of India, Tribes India, Saras από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και κρατικές εμπορικές εταιρίες ήταν πάντα σε ισχύ για να ευαισθητοποιήσουν το κοινό, να παρέχουν μεγαλύτερες αγορές στις βιομηχανίες σπιτιών και να τις βοηθούν να προσαρμοστούν στις εξελισσόμενες ανάγκες.

Η φιλοσοφία του «Make in India» και οι αρχές του «Atmanirbhar Bharat», της αυτοδυναμίας δηλαδή, ενσωματώνονται οργανικά στα τοπικά πολιτιστικά αγαθά που παράγονται με πανάρχαια εσωτερική γνώση, σύνολα δεξιοτήτων και τοπική προσφορά εργασίας. Σε συνέχιση της εκπλήρωσης των υπερτοπικών αναγκών των μαζών, ο μελλοντικός στόχος για πολλές από αυτές τις μικροοικονομικές δραστηριότητες είναι η καινοτομία και ο εξωστρεφής ρόλος, υπερβαίνοντας τις παραδοσιακές τους αγορές. Η ποικιλομορφία στον πολιτισμό και την εθνότητα προωθεί τώρα την ανάπτυξη και την ευημερία, δημιουργώντας εισόδημα και απασχόληση.

Ακολουθήστε το sportdog.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

Tags