Σε περισσότερες από μία περιπτώσεις, η Μπαρτσελόνα έχει θέσει το ποσό των 100 εκατομμυρίων ευρώ ως απώλειες που υπέστη κατά τη διάρκεια της διετούς παραμονής της στο Μονζουίκ . Μια αναγκαστική μετεγκατάσταση λόγω κατασκευαστικών εργασιών στο Spotify Camp Nou ανάγκασε τα στελέχη της ομάδας της Μπαρτσελόνα να εξαντληθούν και να εργαστούν σκληρά για να βρουν λύσεις και να ελαχιστοποιήσουν τις επιπτώσεις του να παίζουν στο Lluís Companys , ένα στάδιο με τη μισή χωρητικότητά του.
Διαβάστε επίσης...
Και κρίνοντας από τα στοιχεία που δημοσίευσε η ομάδα της Μπαρτσελόνα, το πέτυχαν αυτό σε μια δεύτερη σεζόν στην εξορία, κατά την οποία όλοι οι δείκτες ήταν σε άνοδο. Η Μπαρτσελόνα πέτυχε 57% περισσότερα συνολικά έσοδα από τη σεζόν 2023/24, παρά το γεγονός ότι είχε 13% λιγότερα εισιτήρια σε πώληση λόγω της αύξησης των εισιτηρίων διαρκείας. Ακόμα και αν λάβουμε υπόψη ότι έχουν διεξαχθεί τέσσερις ακόμη αγώνες (Champions League και Copa del Rey), ο μέσος όρος ανά αγώνα ήταν 2,8 εκατομμύρια ευρώ έναντι 2,0 εκατομμυρίων ευρώ , μια άμεση αύξηση +22%.
Ο αγώνας της φετινής σεζόν μεταξύ Μπαρτσελόνα και Ρεάλ Μαδρίτης έφερε εκατομμύρια δολάρια στα ταμεία του συλλόγου. Η αναμέτρηση μεταξύ του Χάνσι Φλικ και της ομάδας του Κάρλο Αντσελότι θα μπορούσε να είχε κρίνει τον τίτλο του πρωταθλήματος και η προσέλευση ήταν η καλύτερη της σεζόν .
Για να σας δώσουμε μια ιδέα για το μέγεθος των αριθμών που επιτεύχθηκαν στο κλάσικο. Υπήρξε συνολικός τζίρος 13.846.597 ευρώ , 69% υψηλότερος από τον καλύτερο αγώνα με κατόχους εισιτηρίων διαρκείας, επίσης εναντίον της Ρεάλ Μαδρίτης, τη σεζόν 2022-23.
Η μέση τιμή εισιτηρίου ήταν 554 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ), αυξημένη κατά 76% από το προηγούμενο ρεκόρ (Μαδρίτη 2018-19), και τα εισιτήρια VIP συγκέντρωσαν 4.253.299 ευρώ , 38% περισσότερα από το προηγούμενο καλύτερο. Η μέση τιμή των εισιτηρίων Premium VIP ήταν 3.370 ευρώ.