Έχει ξεκινήσει μία κουβέντα αυτές τις ημέρες σχετικά με τη διάθεση των ΕΠΟ/ΚΕΔ να επαναφέρουν τους Έλληνες διαιτητές στα ντέρμπι και του πρωταθλήματος. Ειλικρινά, προκαλεί απορία για ποιο λόγο να αλλάξει η τακτική που ακολουθείται τα τελευταία χρόνια στη Λίγκα και η οποία κρίνεται, στο σύνολό της, επιτυχημένη.
Η λέξη «επιτυχία» δεν έχει να κάνει με τα κατά καιρούς λάθη που έχουν υπάρξει και με ξένους διαιτητές. Για παράδειγμα οι διαιτησίες του Μάκελι στο περσινό ΑΕΚ – Ολυμπιακός ή του Τσβάιερ στο ΠΑΟΚ – ΑΕΚ πριν δυο χρόνια, έμειναν στην ιστορία για τις τραγικές αποφάσεις τους. Ή ποιος μπορεί να απαντήσει, τρία χρόνια μετά, γιατί είχε ακυρωθεί το γκολ του Άμραμπατ στα πλέι οφ με τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα...
Διαβάστε επίσης...
Η λέξη «επιτυχία» στο έως τώρα μοντέλο με τους ξένους διαιτητές που έρχονται και παίζουν τα ντέρμπι, έχει να κάνει με τον τελικό πρωταθλητή. Όλα τα προηγούμενα χρόνια άξια στέφθηκαν πρωταθλητές.
Η ΑΕΚ φέτος ήταν αυτή που πανηγύρισε το πρωτάθλημα. Άξια πρωταθλήτρια κι ας δέχθηκε «κυνήγι», μέχρι τη διαιτησία του Μάκελι. Από εκεί και πέρα όλοι οι διαιτητές, Έλληνες και ξένοι, την έπαιξαν 50-50. Αυτό είδε και η διοίκηση της πρωταθλήτριας, το αναγνώρισε και ψήφισε υπέρ του Λανουά.
Μέσα στη χρονιά όμως το μεγάλο της «κυνήγι» η ΑΕΚ το δέχθηκε από τους Έλληνες διαιτητές. Αυτοί «φόρτωναν» τους παίκτες με κίτρινες κάρτες – διπλάσιες απ’ όσες είχαν μαζί Ολυμπιακός και ΠΑΟΚ! -, αυτοί της ακύρωναν γκολ με το παραμικρό.
Οι Έλληνες διαιτητές πράγματι στα ματς του Κυπέλλου ήταν μια χαρά. Όμως τόσο ο τελικός όσο και το Ολυμπιακός – ΠΑΟΚ ήταν ειδικών συνθηκών. Ένα ματς ήταν. Εδώ μιλάμε για μία σειρά από ντέρμπι, που θέλουν, ΕΠΟ/ΚΕΔ, να σφυρίζουν Έλληνες διαιτητές.
Τόσο μεγάλη βελτίωση βλέπουν σε αυτούς; Επιτρέψτε να υπάρχουν επιφυλάξεις… Είναι σημαντικό αυτό το κομμάτι και η απόφαση που θα παρθεί μπορεί να κρίνει την επόμενη σεζόν.
Ειλικρινά, μακάρι, όλο το πρωτάθλημα της επόμενης σεζόν που ξεκινά σε λιγότερο από δύο μήνες να μειωθούν τα διαιτητικά λάθη σε τέτοιο βαθμό όπως είχαμε στα πλέι οφ κι ας παίξουν όλα τα παιχνίδια Έλληνες ρέφερι. Ειλικρινά μακάρι. Αν το εγγυάται αυτό ΕΠΟ/ΚΕΔ ας προχωρήσουν όπως νομίζουν… Όμως προκαλεί απορία γιατί θέλουν να αλλάξουν αυτό το επιτυχημένο μοντέλο. Όπως απορία προκαλούσε και η αναδιάρθωση του πρωταθλήματος που ήθελαν να περάσουν από τώρα (!) κάποιες ΠΑΕ και η ΕΠΟ.
Το ελληνικό πρωτάθλημα, με τα πολλά στραβά του και τις πολλές αδυναμίες του, τουλάχιστον τα τελευταία χρόνια είναι ανταγωνιστικό και κρίνεται δίκαια στο τέλος. Αυτό το μοντέλο, επειδή ακριβώς είναι επιτυχημένο, δεν το αλλάζεις…
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο